klar til at blive applikeret :-)

DSCI4951

Så er vægtæppet klar til at blive applikeret med knaphulssøm.

Regner med at jeg tager tæppet med ud til Ellens Patchwork på lørdag kl 13-16 – hvor Ellen afholder QUIP – Quilting in a public day. Alle er velkomne og man kan bare tage sit sytøj med, så er der kaffe/te på kanden og småkager.
Og måske har een hjemmebag med? *s*

Dropper sommerfuglen med vil brodere en smuk guldsmed til allersidst.

knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 Kommentarer til klar til at blive applikeret :-)

  1. Gitte A. skriver:

    Nej hvor er det altså smadderflot. Sådan et kunne jeg også godt tænke mig at lave en dag.

    Gitte A.

  2. Inge skriver:

    Ja det er godt nok flot.

  3. Sigrid skriver:

    Helle, hvor ER du genial!!! Det er bare så flot, glæder mig til at se det færdige resultat.

  4. Annelise skriver:

    Hold da op, hvor bliver det flot!

    Hvor må det altså være lækkert at få foræret sådan noget. Det kunne jeg godt tænke mig at prøve en gang *SS*

  5. Pia skriver:

    Jeg er ret vil med de der åkander. Er det nogen du selv har tegnet ? Eller findes der et mønster ?

    • Inge skriver:

      Ja det kunne jeg også godt tænke mig at vide, Helle?

      • patchworkstuen skriver:

        Tak for alle roserne :-)
        Ja, det er fra et mønster åkanderne kommer fra. Det er det tyske Patchwork magazin 3/2008 – hvor både syvejledning og applikationsmønster kommer fra.
        Knus, Helle

Skriv et svar

