Guldsmed applikation

dsci4221

Jeg er heldigvis over med mit overanstengte håndled og kan uden problemer sidde og sy igen🙂

Jeg har valgt at sy min allerførste løber – og denne gang i eget design hvor jeg bruger en mini charmpack fra cottonpatch i sort/hvide stoffer samt nogle rester i gule og grønne flammestoffer fra KludeMarie.
Applikationen er guldsmede som jeg har fra Fat Cat Pattern – de har et hav af skønne applikationsmotiver.
Jeg mangler stadig den anden guldsmed som er i grøn. Og så skal den syes til mellemvat og bagsudestof og slutteligt quiltes. Tror den bliver rigtig sød.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Guldsmed applikation

  1. Inge siger:

    Flot Helle, og dejligt at du er klar med nål og tråd igen. Det var dog en dejlig side med mange skønne ting.😛

  2. Sigrid siger:

    Endelig nyt fra dig min kære Helle. Jeg har kikket på din blog hver dag og var blevet desperat over at der ikke kom nogen nyheder.Men pas nu godt på din arm!

Skriv et svar

