min første løber

dsci4226

Ja, det tog jo ikke så lang tid at applikere den anden guldsmed færdig og så få klippet mellemvat og skåret bagside stoffet til. Fik bukket kanten om og hæftet med nåle og så ellers klar til at stikke kanten fast med gul quilte tråd.

Nu mangler jeg så blot at quilte lidt hist og pist – og skal nu bladre min quilte mønstre mappe igennem, af mønstre som jeg har downloadet forskellige steder på nettet.

Jeg er netop startet på Reva Aktiv i sidste uge, og der har jeg pause i 15 min hver time – der kan så blive tid til at quilte lidt i pauserne.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til min første løber

  1. Inge siger:

    Jamen Helle, hvor er den dog flot.
    Tillykke med dit job, er det så fuldtids eller hvad???
    Knus Inge😛

  2. Helle siger:

    Hej Inge
    Tak skal du have🙂
    Det er REVA Aktiv jeg er startet på -. hvor jeg skal vurderes om jeg er berettiget til at modtage førtidspension. Jeg skal nok være der i 3-6 mdr. 3 timer daglig.
    Knus, Helle

  3. kludenyt siger:

    Nåh, jeg troede lige det var et supermarked, men det er da udemærket, så du kan finde ud af din fremtid, jeg har selv været igennem sådan et forløb for mange år siden.😛

  4. Inge siger:

    Ja det var altså også mig der lige har skrevet, det var bare med et andet login.
    Inge😛

  5. Esther siger:

    Hej Helle
    Det er godt nok en flot løber du har kreeret i nogle flotte farver, den kan du godt være stolt af.
    Knus Esther

Skriv et svar

