Badeværelsesdør quilt

Ja, så fik jeg da omsider syet mere på min badequilt, som skal hænge på vores badeværelsesdør, så gæster lettere kan finde vej til vores badeværelse/toilet.

badequilt

Blev forelsket i denne stitchery, som jeg fandt på denne side. Der er en masse skønne gratis broderier. Badeenglen finder du i Everyday Patterns 2.

Jeg har købt en sød metalhænger med hjerte på, som quilten skal hænge på, men er i tvivl om hvordan det skal gøre. Vil kigge lidt tyske patchwork blade for at få ideer.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Badeværelsesdør quilt

  1. "HANNES" siger:

    Hej
    Uha hvor er den sød og sikke en god ide.
    Hilsen Hanne

  2. lilly siger:

    god ide, jeg er grøn af misundelse

Skriv et svar

