Lena´s Patchwork

Jeg fik købt det nye nummer af Lena´s Patchwork i dag, nr. LH 726 – og der er virkelig mange søde modeller i, som jeg godt kunne tænke mig at sy.

Der er 2 forskellige dækkeservietter jeg må lave og så er der et sødt dobbelt dækkeserviet eller dug/løber. Flot er den i hverfald med søde applikationer.

Der er også mange gode tæpper i og endda også en taske. Og så er bladet billigt, kun 49 kr.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til Lena´s Patchwork

  1. Inge siger:

    Ja hold da op hvor er de søde, jjeg kender slet ikke det blad.😛

  2. patchworkstuen siger:

    Jeg har faktisk en del af disse blade – plejer at købe dem i DSB kiosken. Men denne gang købte jeg det i bladkiosken i Odense centrum. Jeg er vild med det flotte hjerte til applikation.🙂

  3. patchworkstuen siger:

    Glemte at sige, at bladet er tysk🙂

Skriv et svar

