pastelfarvet til havebordet

Jeg ved godt jeg har tonsvis af andre projekter i gang…..og som jeg burde gøre færdig først………
men jeg måtte bare i gang med disse store dækkeservietter som passer perfekt til vores store havebord. Så modellen i det tyske blad, Lena, (se model i tidligere indlæg) og faldt for det smukke applikerede hjerte.

Nu ville jeg ikke lave modellen som en løber, men i stedet som 4 dækkeservietter, for der passer str. fint til vores havebord. Fik den første færdig her til aften og er i gang med at applikere de andre hjerter på de resterende 3. Et rigtigt hyggeligt arbejde at sidde med.

Stofferne er rester fra nogle dækkervietter jeg tidligere har syet til  min Gudmor, de kan ses på min hjemmeside – se linket til venstre i min linksamling. Bagsidestoffet er fra Stof og stil. Maskinquiltet og hådsyet i kanten og håndapllikeret og håndquiltet om hjerterne.

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til pastelfarvet til havebordet

  1. Inge siger:

    Hvor er de dog blevet søde, ja lige til havebordet, når den tid kommer, suk!!!

Skriv et svar

