Marts kalender BOM færdig

martsbom

Ja, desværre er det hele i sidste øjeblik for tiden, men har været syg med stress, så har ikke kunne overskue særlig meget.

Har besluttet mig for at droppe kalender navnene, og kun lave alm blokke ud af alle de 12 motiver og så indramme dem med det samme stof, nemlig en samme serie jeg har i 3 forskellige farver, pink, rød og blå.
Syntes jeg får mere ud af projektet som et færdigt tæppe, end som 12 kalenderblade der tages frem.

Den er egentlig blevet meget sød – forårsfrisk – og maler stadig broderierne med oliekridt🙂

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

3 svar til Marts kalender BOM færdig

  1. kludenyt siger:

    Hvor er den dog blevet sød, Helle.
    Jeg håber da at du er frisk igen.
    Knuzzz Inge😉

  2. Anni siger:

    Hej Helle – Du er en flittig dame der syr på så mange BOM har kikket på dem og også tænkt at jeg skulle i gang med en af dem, mønster til fugle er fra Den Lille Lade – http://www.denlillelade.dk/ og hedder Ester, de er meget store i original mønster, har kopieret dem ned på 60%, pas godt på dig selv , stress er ikke godt. Mange hilsner fra Anni

  3. patchworkstuen siger:

    Tak skal du have Anni. Har skrevet til den lille lade og forhørt mig om jeg kan få tilsendt mønsteret. Spændende..Det er nu et sødt mønster.
    Ja det går bedre med stressen..kan nu slet ikke tåle stress mere så jeg skal bare undgå at blive det igen🙂 Men det kan man jo ikke altid.
    Knus *s*

Skriv et svar

