påskegave fra min mor

Min søde og dejlige mor har været så sød at strikke denne super flotte trøje til mig. Garnet har jeg selv købt og er fra Mayflower. Sendte det til min mor sammen med den gratis opskrift fra Garnstudio. Det tog hende kun en måned…den er bare så flot og selvom modellen måtte ændres lidt, fordi vi havde valgt en for lille str. er den alligevel blevet super smart.

Den skal jeg have på når jeg skal til min Faster/Gudmors 70 års fødselsdag 9 april.🙂 Tak for den flotte bluse mor – du er altså så dygtig til at strikke.

Mange knus fra Helle

dsci4452

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

6 svar til påskegave fra min mor

  1. Inge siger:

    Uha, hvor er du smart i den.😛

    • patchworkstuen siger:

      Tak skal du have Inge *ss* Er rigtig glad for den, den kradser lidt….det er strømpegarn, men er ikke vant til at have striktrøjer direkte på huden. Skal bare tilvænnes *s*

  2. Pia siger:

    Den er bare lækker …

  3. Anni siger:

    Dejlig mor du har der kan strikke sådan en fin trøje, håber du får en god påske.

  4. Inge siger:

    Den er megaflot, og den klæ’r dig rigtig godt…..knus🙂

Skriv et svar

