dug og taske færdig

Så nåede jeg at få både dugen og tasken færdig inden aflevering skærtorsdag.

Det var i sidste øjeblik at det blev færdigt og må ærligt indrømme at jeg fik stress til sidst. Men resultatet blev flot, selvom jeg ikke fik quiltet dugen færdig i de store jordbær felter.

Dugen blev givet som gave til min faster og hun blev rigtig glad for den.
Den er til havebordet og er efter et mønster fra Hendes Verden.

 

Og så blev tasken til min anden faster som blev 80 år sidste år også rigtig glad for sin taske som er delvis efter en model fra quilt.dk men broderiet er efter eget design.

Fortsat god påske til alle🙂

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til dug og taske færdig

  1. Inge siger:

    Hvor er de flotte begge dele. Hun kan sagtens at have en som dig.😉

  2. Sigrid siger:

    SINDSYG FLOT arbejde kære Helle.
    Håber I har haft en god tur til København.
    Go´påske.

Skriv et svar

