Trist nyhed

I dag ringede min far og meddelte at hans samlever gennem mange år er død i dag af Alzheimer. Hun sov stille ind kl 11.30 efter 3 dages stop for mad og drikke. Hun var blot 14 dage på det nye plejehjem.
Jeg har kendt Edly siden jeg var 13 år og altså fra 1977 så har været rigtigt glad for min stedmor. Det er underligt at hun nu er væk, men alligevel er det godt hun endelig fik fred, for hun havde mistet sproget og motorikken, og sad blot passiv i kørestol dagen lang.
Jeg vil virkelig savne min stedmor og håber hun nu har det godt på den anden side.
Edly blev 78 år.
Ære være hendes minde.
buket-03

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Et svar til Trist nyhed

  1. Det er trist, Helle, men du har ret, det er godt, hun har fået fred. Min moster havde Alzheimer i 15 år, det var virkelig hårdt! Ikke mindst for min Mor, som var hendes nærmeste. Men det er dejligt, at du har været glad for din stedmor!
    Knus, Hanne

Skriv et svar

