snart tilbage på bloggen

Ja jeg ved det godt – jeg har været længe væk, men har været syg med bronkitis og har hostet i èt væk. Nu er jeg i bedring, døjer stadig med vejrtrækningen, men tror snart jeg har energi nok til at sy lidt patchwork igen.

På Tirsdag er sidste gang hos patchworkcafe hos KludeMarie, og der skal jeg naturligvis med.

I torsdags var jeg ellers i KBH til begravelse, da min kære stedmor Edly skulle afsted til den anden side.
Det var en smuk dag og bisættelsen var også smuk.

Om formiddagen inden jeg skulle møde i kirken, nåede jeg lige forbi Patchworkhuset i Glostrup. Og sikken hyggelig lille butik og Ann er bare så sød at snakke med. Fik en hyggelig sludder og købte 5 FQ´s i creme farver, som jeg skal bruge til mit nye kommende BOM projekt; Breast of Friends.

God weekend herfra og
Knus *s*

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Et svar til snart tilbage på bloggen

  1. Inge siger:

    Hej Helle
    Dejligt at høre du har det bedre, jeg har godt nok også undret mig over at der slet ikke skete noget her.
    Glæder mig til at se din nye bom.
    Knus Inge😛

Skriv et svar

