Nye stoffer til Breast of friends BOM

Så er alle mine stoffer klar, hele 31 FQ af Zen stofferne fra Makower, som er købt i Tabbycat i England. Og 5 FQ råhvide creme stoffer købt hos Patchworkhuset i Glostrup. Mangler mere råhvide stoffer, men de indkøbes efterhånden som blokkene laves.

Glæder mig virkelig til at gå i gang med de flotte blokke som er applikeret og stitchet. Venter på blad nr 2 og 4 som er på vej med posten, så allerede nu kan jeg sy de første 4 blokke, og dem regner jeg med at begynde på så snart som muligt.

Nu er jeg heldigvis ved at være rask igen men skal alligevel tage den med ro, for stresset er jeg altså stadigvæk. Skal virkelig sørge for masser af søvn og ro.

nyestoffer

knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

3 svar til Nye stoffer til Breast of friends BOM

  1. Inge siger:

    Sikken flot buket af stoffer, glæder mig til at følge med, hvis du lægger det ud efterhånden selvfølgelig.

    • Helle siger:

      Det kan du tro jeg gør Inge – alle blokke vises her på min blog. Og går snart i gang, så snart jeg har indhentet min mors 4 dækkeservietter og en tisket & tasket blok for april.🙂 Knus

  2. rosane siger:

    Hej Helle , du kan virkligt glæder dig til denne BOM. De er rigtigt søde. knus fra Holbæk

Skriv et svar

