nye dækkservietter

bluedream1

Så blev jeg endelig færdig med de 4 dækkeservietter som min mor skulle have haft d. 2 maj, da hun blev 75 år. Men pga jeg har været syg kunne jeg ikke få dem færdig til tiden. Men nu bliver de sendt med posten i morgen, så min mor har dem på Bornholm inden weekenden.

Modellen er fra KludeMarie og er syet over pap og er en rigtig god begyndermodel og let og hurtig at sy.

bluedream2

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til nye dækkservietter

  1. Pingback: Færdige tasker og kaffeservietter «

Skriv et svar

