Dækkeservietter til naboen

Vores naboer er sådan nogle søde mennesker og de har en lille foxterrier der hedder Carlos. I dag har Maria fødselsdag og jeg har i dagens anledning syet 2 dækkerservietter til dem, i deres ynglingsfarver.

Hunden i midten er godt nok ikke en foxterrier men den ligner nu meget.

DSCI4682

DSCI4680

DSCI4681

De blev meget glade for dem🙂

Modellen er fra Quilt.dk, deres februarnummer i år og er designet af Dorthe Jollmann. Den skulle oprindeligt sys på maskine, men jeg kunne ikke få sømmene til at blive pæne, så derfor valgte jeg at sy modellen over kopipapir, hvilket blev rigtig godt. Den var nem og hurtig at sy sammen. Det tog mig kun en weekend at sy begge servietter.

Hav en dejlig søndag *s*

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

Et svar til Dækkeservietter til naboen

  1. De er rigtig flotte, Helle! Og jeg kan se, at du fik løst dit problem med at få mønsteret til at passe!

Skriv et svar

