mobiltasker af ægkanter

3 mobiltasker blev der til i første forsøg på at lave noget selvage patchwork.

Det er virkelig sjovt at sy og sidde og lege med de forskellige strimler for at få en flot farvekombination. Modellen er min egen og vil senere lægge mønster ind.

 

DSCI4734

DSCI4735

DSCI4736

Nu vil jeg op og barrikadere mig i syrummet og så quiltet alle mine taskestykker til min kursustaske, som jeg er i gang med. Alt skal være klar til montering inden tirsdag d. 26 maj kl 19.

Hav en dejlig kreativ inde regnvejrsweekend

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til mobiltasker af ægkanter

  1. Inge siger:

    Hej Helle, hvor er de smarte.
    D. 22. maj er altså en fredag, ha’ ha’ ha’!

    • patchworkstuen siger:

      hehe ja du har ret – det opdagede jeg kort efter – må lige rette til d. 26 maj *ggg*
      Ja de er søde de tasker – de 2 blev givet væk som gaver og modtagerne blev glade for dem. *s*

Skriv et svar

