Breast of friends BOM

Så kom jeg i gang med at sy på den allerførste blok – fik valgt stof og så blev mønsteret tegnet op, fuglene limet på og nu er jeg i gang med at applikere fuglene fast. Bagefter skal der broderes for resten af blyantsstregerne. Rigtigt hyggeligt arbejde som jeg skal bruge søndag aften på.

DSCI4745

Her er fuglene applikeret færdigt:

DSCI4746

Jeg er altså vild med stof fra Makower, Zen, som jeg har valgt..de er meget flotte.

DSCI4747

knus fra mig

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

5 svar til Breast of friends BOM

  1. Carin Nielsen siger:

    Hvor har du fundet ( købt ) det søde mønster?

    • patchworkstuen siger:

      Det er fra et australsk quilteblad der hedder Homespun – modellen er i det første blad, som jeg i øvrigt har et ekstra blad af (fejlkøb) og sælger til 60 kr + porto. Det er en BOM mystery serie der kører over 11 mdr. og der er ca 2 blokmønstre i hvert blad. Alt til applikation og stitchery. Bladet udkommer hver måned og bl.a købes hos http://www.lapp-elisa.com i sverige. Hvis du er interesseret i det første blad hvor fuglene er med, så kontakt mig på min mail – se højre hjørne af min blog.

  2. Béatrice siger:

    Lovely first block, interesting colours !
    Kiss from France

  3. rosane siger:

    Helle den er rigtigt flot . og jeg kan også lide de farve som du har vaglt. knus Rosane

  4. Esther siger:

    Det ser spændende ud. Jeg kan godt forstå, at du gerne vil lave den. Flotte stoffer du hae valgt
    Knus Esther

Skriv et svar

