Til Quiltefestival i Middelfart

I dag var jeg for første gang til quiltefestival i Middelfart og det var altså en meget flot udstilling. Fik taget en masse billeder der kan ses på Picasa http://picasaweb.google.dk/steenthode/MiddelfartQuiltefestival2009?feat=directlink

Ellers fik jeg købt 4 stk stoffer så fik ikke skejet mig vildt ud. Men syntes nu ikke der var specielle messe tilbud. Alle FQ sælges til normalpris, dog var der flere ruller der sælges til 100 kr pr m.

Nå ja, så købte jeg også mønsteret til årets puttetæppe….dejligt..Så har jeg også det at hygge mig med til sommer.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til Til Quiltefestival i Middelfart

  1. Det ser vi frem til: puttetæppe(r) med årets blok!🙂
    Det er en rigtig resteblok, så der kommer forhåbentlig lige så mange som med 2008-blokke!
    KH Hanne

  2. Helle siger:

    Ja, jeg planlægger at vi i KludeMaries sycafe skal sy endnu et puttetæppe til Kildemose af den dejlige resteblok.
    Knus, Helle

Skriv et svar

