Kursustaske kursus hos KludeMarie

I aften skal jeg for sidste gang på kursus for at få en stor og lækker kursustaske færdig. Har i de foreløbne 14 dage lavet hjemmearbejde til taske og fået quiltet og lavet inder og yderlommer. Sådan ser det hele ud inden det er syet sammen og forhåbentlig når jeg at montere hele tasken i aften så den kan vises frem på bloggen her i morgen🙂
DSCI4786

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

4 svar til Kursustaske kursus hos KludeMarie

  1. Inge siger:

    Uha hvor jeg glæder mig til at se i morgen!😉

  2. Helle siger:

    Den blev nu ikke helt færdig, så du må vente lidt endnu. Mangler at samle siderne til bund og karme og så kante det hele. Vi sad alle og syede som var fanden i hælene på os. Ingen blev færdige så vi har fremvisning d. 9 juni så alle tasker kan ses.
    Knus, Helle

  3. Esther siger:

    Den ser ud til at blive rigtig god. Jeg kan godt lide dine farver.
    Knus Esther

Skriv et svar

