Næsten færdig med kursustasken

Jeg har intet syet i hele 2 dage, for onsdag var jeg bombet efter 4 timers symarathon hos Kludemarie og i dag har jeg faret odense city rundt i det meste af dagen efter bryllupsringe til mig og kæresten *s* samt var vi på frokostrestaurent og ud og købe en ny mobiltelefon til Steen.

Men jeg mangler nu kun at sy karm og bund sammen til både for og bagstykke og så skal der kantebånd på…stort set det eneste der mangler og det har jeg tænkt mig at gøre i morgen. Resten af dagen går med at brodere min Breast of friend BOM færdig, den første blok, som nu har taget mig en evighed snart….

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Næsten færdig med kursustasken

  1. Inge siger:

    Jamen jeg venter da lidt endnu!!!
    Hvornår skal ringene bruges????
    Knus Inge

  2. Helle siger:

    Vi har nu taget dem i brug, Inge – som forlovelsesring. Vi hav hinanden dem på i Odense Bybus, for det var der vi mødte hinanden i 2007 i oktober. Vi håber på bryllup i juli måned – for Steens pension skal lige gå igennem. Han er indstilliet til pension og det blev jeg forøvrigt også i går🙂 Så friheden venter derude *s*

Skriv et svar

