Den fynske landsby

1. pinsedag var jeg, min far og min forlovede Steen en tur i den fynske landsby. Det var første gang jeg og min far var der, og vi var begge betagede af den smukke natur og de hyggelige gamle huse.

Jeg tog et hav af billeder på min egen mobil samt på Steens nye lækre kameramobil og nogle af dem kan I se her:

Vi skal med garanti dertil igen i løbet af sommeren, for der er så dejligt så være.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

