Kursustasken er færdig

Endelig blev min kursustaske helt færdig og den er nu blevet rigtig flot. med god plads til en stor skæreplade, lang skærelineal og mit quiltebord. Og så er der der lommer for både strygepude, rullekniv og saks og mange andre ting.

Tirsdag aften skal vi der syede kursustaske, mødes hos Kludemarie og fremvise alle de færdige tasker. Så regner med at få et foto af alle 6 tasker…bliver så spændende at se hvor forskellige de er.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

6 svar til Kursustasken er færdig

  1. Inge siger:

    Hej Helle, hvor er den flot, må jeg ikke få et par billder til min hjemmeside???

  2. Annelise siger:

    Nøj, hvor er den blevet flot! Glæder mig til at se originalen i morgen.

  3. Lone siger:

    Hej Helle
    Hvor den bare blevet rigtig god
    Jeg er spændt på at se den rigtig i morgen
    Det skal nok blive hyggeligt

  4. Gitte J siger:

    Det er jo lige tasken for mig. Hvor har du mønstret fra eller er det et du selv har lavet? Den er simpelhen dejlig. Hvis man kan sige det om en taske.

    • patchworkstuen siger:

      Hej Gitte

      Det er en taske som er designet af Kirsten Lene. Hende kan du få fat i ved at henvende dig til KludeMarie i Odense. Vil tro hun kan sælge dig mønsteret. Jeg har været på kursus hos KludeMarie for at sy denne dejlige kursustaske – perfekt til patchworkferie hos Quiltegavlen og andre steder.

      Knus, Helle

  5. Lis Graae siger:

    Det er en superflot taske du har lavet Helle..

    Kan man købe mønsteret og hvor?

    Er vild med den.

    Hej fra lis

Skriv et svar

