Kursus taske træf hos KludeMarie

I går aftes mødte alle 6 kursister op med deres meget flotte og færdige kursustasker. Det var så fantastisk at se alle de flotte tasker.

Jeg har fået en del henvendelser om hvor dette skønne mønster kan fåes henne. Butik KludeMarie vil enten sælge mønsteret eller afholde et nyt kursus fra efteråret, så hold øje med hendes hjemmeside.

Hendes mønster var designet til vores kursus og opgaven lød på at lave en kursusaske med plads til et stort quiltebord.

Her er alle 6 tasker – er de ikke flotte?

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Kursus taske træf hos KludeMarie

  1. Inge siger:

    Hvor er de dog flotte alle sammen, det kursus kan I da vist godt være tilfredse med.😛

  2. Sjoko siger:

    Dette er mit første besøg på din side. Den er virkelig fin og jeg kommer gerne tilbage ;o)

    • patchworkstuen siger:

      Tak skal du have🙂 Må da lige læse din hyggelige blog også *s* Elsker det smukke Norge, hvor jeg har været flere gange.
      Knus, Helle

  3. Pia Glasdam siger:

    Hejsa

    Jeg er vild med de flotte tasker, men kan ikke komme på kursus så kan man købe et mønster til dem og hvor????????????????

Skriv et svar

