Kreativ lørdag

I dag fik jeg virkelig syet en masse færdigt – fordi jeg skal aflevere nogle fødselsdagsgaver på mandag.

DSC02371

Min far ønskede sig nogle nye sofapuder og nogle skånesæder til sine 4 nye spisestole, der har helt hvidt betræk, og derfor nemt kan blive smudset.
Puderne er med småfulge på den ene og ugler på den anden.

DSCI4992

Og så fik jeg en indkøbspose færdig til min storebror, som han kan bruge når han skal ud og handle god rødvin.  Tasken kan vendes – og den grønne side er jo også flot!

DSCI4994

Så jeg har siddet og syet ved symaskinen fra kl 10.00 i dag og er helt færdig nu – og det endda med mange pauser🙂

I morgen vil jeg få en anden UFO færdig, nemlig 4 dækkeservietter til vores havebord. Der mangler at blive quiltet 2 og kantes på 3.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Kreativ lørdag

  1. Inge siger:

    Hold da op, og så i den varme igår, havde du symaskinen med i haven. Ja i dag kan man jo bedre trække vejret, let overskyet, dejligt.

    • patchworkstuen siger:

      hehe ja havde symaskinen ude på terrassen, men startede jo tidligt og det blev først ulideligt fra kl 14 og der sad jeg og syede det sidste til i hånden🙂 Ja i dag er vejret heldigvis til at trække vejret i…kun 20 grader har vi nu i Odense🙂

  2. Gitte siger:

    Sidde ved symaskinen i denne varme kan jeg ikke, men i dag er det dejligt, så jeg må hellere få kantet mit tæppe. God søndag

Skriv et svar

