Gode venner og en flot trøstepræmie

Jeg må lige skrive lidt om de sidste dages “misforståelser” der har hersket mellem all momas quilt og mig pga en “give away” som jeg fejlagtigt kom til at vinde og så ikke vandt alligevel.

Jeg havde gået og været lidt småsur over ikke at have hørt noget fra Maria, men det viste sig, at hun var røget i mit spamfilter. Og yderelige skriver hun også at hun er ked af hvad der er sket på hendes blog.

Maria har sendt mig en meget flot trøstepræmie, eet af hendes egne mønstre, et rigtig flot brødbakke lavet af fast 2 fuse og ellers syet over pap.

MomaBrodbakkeMedStjerne_jpg-for-web

Det er bestemt et mønster der skal prøves, men nu skal jeg først have købt mig noget fast 2 fuse.

Jeg siger mange tak Maria og glæder mig over venskabet atter er intakt🙂

Store knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til Gode venner og en flot trøstepræmie

  1. Maria siger:

    God fornøjelse med mønsteret. Knus

  2. Gitte siger:

    Det er en flot trøstepræmie du har fået, glæder mig til at se dit resultat.
    God weekend.

  3. Esther siger:

    Fin trøstepræmie, men Fast2fuse er dyrt Helle og du kan lige så godt lave den over pap, det gjorde vi før fast2fuse og timtex kom i handlen.
    Knus fra en gammel rotte i faget Esther

Skriv et svar

