Hvad skal dette dog blive til???

DSC02433

Jeg har lige skåret stoffer til et nyt projekt; en bestillingsvare til min underbo, fra min gamle lejlighed. Det har været længe undervejs, men har simpelthen ikke kunne få ideen til hvilket design det skulle laves i…

Men i dag fandt jeg så ud af hvad jeg vil lave og hvad et er, siger jeg ikke, for det er en hemmelighed! Jeg fik frie hænder, blot skulle det være i gyldne farver og med motiver af søde dyr.

Men jeg lægger lidt ud efterhånden som projektet skrider frem og så må I, kære læsere gætte hvad det skal blive til.

Knus, Helle🙂

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Hvad skal dette dog blive til???

  1. Inge siger:

    Dækkeservietter???

  2. Helle siger:

    Næste gang får du forbud mod at deltage LOOOOL
    Æv..men ja, du gættede rigtigt….
    Men der er jo så stadig at se frem til, hvordan de vil komme til at se ud..hehe…spændende🙂

  3. Inge siger:

    Glæder mig til at se dem, jeg tørjo slet ikke gætte på modellen🙂

  4. Inge siger:

    Jeg gør det alligevel, skal det være en Atticwindow???

  5. Helle siger:

    he he nej det skal det godt nok ikke være.., men der skal være 2 dyr på hver serviet.

Skriv et svar

