alle 6 dækkerserviettetoppe er færdige

Ja, så fik jeg alle toppene færdige og nu mangler jeg kun at klippe bagsidestof, mellemvat og skære skråbånd til kanten hele vejen rundt på dem alle 6.

De bliver virkelig søde…og er allerede i gang med at lave 6 til mig selv også, blot i andre stoffer og farver. For det er virkelig nogle hurtige dækkeservietter at sy. Bare derudaf på maskinen *s*

Men nu siger min højre fod stop..foden hæver alt for meget og må sidde med benet op i nogle timer. Men så er det godt jeg har stitchery jeg kan lave når jeg kun kan sidde.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til alle 6 dækkerserviettetoppe er færdige

  1. Inge siger:

    Hvor bli’r de bare go’e, jeg forstår godt du selv lige skal have et sæt også.😉

  2. Esther siger:

    Det er virkelig en god model til motivstoffer.
    God bedring med foden.
    Knus Esther

Skriv et svar

