samme model i nye farver

DSC02439

Jeg måtte altså lige skære stoffer til 6 nye dækkeservietter i andre farver til mig selv….bare lige sy en enkelt, for at se hvor flot det bliver. Så kan de sidste 5 ligge og vente en uges tid, mens jeg begynder på naboens hvalpe plaid. Så må heller til at komme i gang med at sy det hundetæppe i en fart inden de kommer hjem med hvalpen på lørdag.

Men den her dækkeserviet er altså så dejlig at sy – og hurtig.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til samme model i nye farver

  1. Inge siger:

    De bliver da også flotte, tju-hej hvor det går for dig.😉

  2. Helle siger:

    Tak🙂 Ja jeg har heldigvis energien for tiden. Håber den varer længe endnu, så jeg også kan få udryddet nogle UFOer🙂

Skriv et svar

