Hundetæppet er klart til quiltning

DSC00390

I dag har det regnet det meste af dagen her i Odense og jeg har haft gang i symaskinen og strygejernet hele dagen.

dogplaid_back

Nu er jeg så færdig med toppen og har fået den hæftet til bagside fleecen hvor den nu skal quiltes inden der kommer sort skråbånd på som kant hele vejen rundt. Jeg skal bare være færdig inden fredag hvor de skal hente deres lille nye hvalp. Så bliver Carlos storebror til lille Louis.

Det er da nogle søde hunde på det stof ikk´? Tror vores nabo bliver rigtig glade for det flotte tæppe.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Hundetæppet er klart til quiltning

  1. "HANNES" siger:

    hej

    Uha sikke et flot hundetæppe. Bare det var mig som havde sådanne et ……

  2. Annelise siger:

    Heldige vovse, der bliver ejer af sådan et fint tæppe!

  3. Esther siger:

    Heldig nabo. Hold da op, hvor er det bare flot. Det er lige før jeg synes, at det er synd hunden skal have det
    Knus Esther

  4. Helle siger:

    ha ha..ja har skam tænkt samme tanke…en lille hvalp vil sikkert bide det helt i stykker *ggg*
    Tak for roserne allesammen🙂

Skriv et svar

