forberedelse til vielsen

I dag har jeg stegt 1800 gram frikadellefars til vores lune buffet på vores store dag d. 15 august.
Jeg laver al maden selv og starter bare i god tid og fryser det ned.
Vi skal have frikadeller, mørbradbøffer, kødboller af oksefars og herregårdsskinke. Min mor tager paté med 2 franskbrød med. Og så skal der kold kartoffelsalat, pastasalat og grøn salat til som tilbehør. Der skal også være ostebord hvor min veninde laver den dejligste ostekage og tager med. Og slutteligt vores egen bryllupskage, som vi selv laver efter en opskrift fundet her på nettet.
I næste uge skal huset gøres rent og jeg skal være færdig 2 dage før med alt det praktiske så jeg ikke er stresset til vores bryllup. Jeg kan nemlig slet slet ikke tåle stress.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

5 svar til forberedelse til vielsen

  1. Inge siger:

    Uha det bliver spændende, skal det være i kirken???😆

  2. Helle siger:

    Nej, det skal det ikke – vi bliver viet på Odense Rådhus🙂 Og så er der blomsterfestival i de dage, så rådhuspladsen(Flakhaven) i Odense vil være pyntet over det hele med blomset…helt perfekte rammer *s*

  3. "HANNES" siger:

    Hej

    Ja det er meget som “lige” skal laves inden den store dag. Held og lykke…..

  4. Lene siger:

    Hej.
    Ja det gælder om at være i god tid, der dukker altid lige noget op i sidste øjeblik, der også lige skal klares, men det lyder som du er godt på vej og har styr på det hele. I ønskes en rigtig god dag.

  5. Helle siger:

    Tak skal I have🙂 Ja der er meget der skal laves – men er sikker på alt nok skal nås.

Skriv et svar

