Så er vi klar til at blive gift :-)

pyh ha..hvor vi har knoklet….vi er dødtrætte nu efter en hel uges arbejde for at gøre klar til den helt store dag i morgen. Lige nu lægges det sidste finish på bryllupskagen inden den kan sættes i køleskabet til i morgen. Den skal nok komme til at smage super godt.
Min ryg værker og jeg vil snart slænge mig på langs i sofaen og glæde mig til at min mor og bror samt hans kæreste kommer fra Bornholm. De skal sove her til lørdag.

Vi ses igen søndag med nyt at fortælle om vores dejlige dag.

Knus fra den meget forelskede
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til Så er vi klar til at blive gift :-)

  1. Inge siger:

    Ja men jeg håber da I får en rigtig hyggelig dag i morgen, og mange hjertelige lykønskninger fra mig. ;lol;

    Knus Inge

  2. Annelise siger:

    Jeg håber af hele mit hjerte, at I får en dag i morgen, som I aldrig glemmer!

    Hjertelig tillykke til jer begge😉

Skriv et svar

