en uforglemmelig dejlig og smuk dag

brudebuketten2
Se min brudebuket….er den ikke bare universets allersmukkeste buket der nogensinde er skabt?
Jeg tudede da jeg fik buketten og den er simpelthen så smuk og passer til vores brudetøj, der begge er holdt i lilla. Vi så brandgodt ud begge to *s*
Alt gik efter planen og vi fik en masse skønne gaver og rigtig mange var mødt op for at lykønske os på dagen.
Nu venter vi på at dem der tog billeder af os på dagen får sendt dem til os, så vi kan lave os en fotoalbum til minde om vores dejlige dag.

Vi er meget trætte i dag, alt vores energi er opbrugt og vi lusker stille rundt i huset i dag.
Tak til alle som sendte os hilsner på dagen🙂

Store kram fra den nygifte
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

5 svar til en uforglemmelig dejlig og smuk dag

  1. Inge siger:

    Jo den er godt nok flot, glæder mig til at se dig sammen med gommen.
    Knus Inge😉

  2. Gitte siger:

    Rigtig flot buket og hjertelig tillykke med brylluppet.
    Glæder mig sammen med Inge til at se billeder🙂

  3. Annelise siger:

    En helt bedårende buket! Et stort tillykke til jer begge og alt godt fremover.

    Får vi et foto at se af det lykkelige brudepar?

    Knus, Annelise

  4. Margit siger:

    Kæreste Helle!
    Jeres bryllup er gået fuldstændig hen over hovedet på mig, men hjertelig tillykke begge to.
    Jeg kan næsten regne ud, at I er blevet viet på Bornholm, siden du et par dage efter har købt stof der, eller er bryllupsrejsen gået til den dejlige ø.
    Jeg glæder mig som andre, til at se billederne af Jeg, og jo buketten er meget smuk, dejlige farver.
    Tillykke!
    Knus Margit

Skriv et svar

