Dejlige hvedebrødsdage

P8150029

 

Så er vores hvedebrødsdage slut, selvom jeg sagtens kunne have klaret en uge mere🙂
Det var en pragtfuld ferie og vi fik rigtigt slappet af og set en masse på øen og kørt mange dejlige ture.  Vi boede på et dejligt B&B i snogebæk og havde lejet en FIAT Panda til at cruise øen med.

DSC02697
Vi besøgte jo Fridolf Byggecenter i Rønne, og deres lækre udvalg af patchworkstoffer til kun 49 kr pr meter.
Og så var vi i Kræmmerhuset, som jo ejes af 3 kreative søstre. Hvor var der skønt, sikken en have og søstrene var søde og varme mennesker. Der købte jeg kun 3 FQ i virkelig skønne pastelstoffer.
Så tog vi bagefter (fredag) til Bornholms første rigtige pw forretning, Patchwork med mere i Østerlars, og hilste på Lene, som er ejer af den lille søde butik. Også der fik pengene hurtigt ben at gå på, da både Steen og jeg fandt en masse skønne gul orange stoffer, som vi manglede i samlingen.
Vi havde min mor med på slæb den dag, og vi hyggede os alle med denne skønne pw tur.
Jeg må afsløre, at jeg åbentbart er mere afhængig end jeg troede, for jeg måtte faktisk ind til byggemarkedet igen, for opdagede at jeg havde “glemt” at købe nogle andre stoffer i gyldne farver, som jeg også “manglede”. Og for det ikke skal være helt løgn, så måtte jeg derind igen for 3. gang – dog kun for at købe en enkelt meter stof til bagsiden på 6 dækkeservietter som jeg er i gang med. Ja, men nu, hvor det er så hamrende billigt, er det jo dybt godnat ikke at forsyne sig, vel? hehe

Dejligt man har en skøn mand der syntes man er det hele værd :-))))
Because I´m worth it!

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord, Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til Dejlige hvedebrødsdage

  1. Inge siger:

    Jamen hvor ser I dog også glade ud, for hinanden. Sikke dog en mand og få der gider gå med i Pw butikker på jeres bryllupsrejse, wau siger jeg bare.😆

  2. Annelise siger:

    Velkommen hjem til en hverdag som mand og kone! Håber I må få et dejligt liv sammen.

    Hvor er du heldig at få alle de dejlige stoffer med hjem. Man bliver jo helt misundelig over de priser!

    Knus, Annelise

Skriv et svar

