Mathilde snorksover

Vi har fået nyt kamera, Canon Powershot SX200 og vi skulle tage nogle prøvebilleder. Da husets dejlige kat, Mathilde, lå i dyb søvn, med gabet åbent, måtte jeg da lige skyde et par billeder. Her er det bedste skud:
Img_0030sm
Jeg er ikke til træf i denne weekend, springer over. Så weekenden skal bruges til at sy de 3 BOM for august. Pga bryllup og ferie, er jeg håbløs bagud.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

3 svar til Mathilde snorksover

  1. Jeg ser I har også en “proptrækker”, jeg har tre der allesammen tit ligger på den måde.

  2. Sigrid siger:

    Det bedste billede jeg længe har set hehe!!!

  3. Maria siger:

    BOM – lad endelig være med at nævne det. Jeg mangler både “A Tasket A Tasket” og “A Christmas Wish” for august, for slet ikke at tale om en del blokke i “Shabby”… Og så har jeg lige kastet mig over noget helt andet! Tillykke med bryllupet – det ser også ud til at I har haft en skøn ferie!

Skriv et svar

