flyttedag

Ja, det er mit syrum der holder flytte dag i dag. De sidste 2 dage har jeg brugt på at bytte bøger fra det ene rum til det andet, som kan ses på billederne af reolerne i de 2 forskellige værelser på førstesalen.

room12

room9

I dag skal sengen skilles ad, mit sybord tages ned og undersektionerne flyttes, og disse skal bytte plads.

room11

Sengen skal ind i det lille værelse, mit gamle syværelse, som simpelthen blev for lille til mig. Og hvorfor skal et gæsteværelse være stort? Derfor ja🙂

room10

Arbejdsbordet skal op langs skråvæggen og under der, mine skuffesektioner fra IKEA med alle mine stoffer (eller nogle af dem) *g*

Og på væggen hvor sengen stod i mit nye syværelse, der skal hænge en designvæg på væggen. Det bliver så lækkert at få plads til en designvæg.

room1

Og det lille brune skrivebord, som faktisk er et sminkebord, som er Steens svendestykke, dengang han blev udlært møbelsnedker, havde vi tænkt os at lave om til symaskinebord. For når jeg især skal quilte tæpper, så har jeg brug for plads rundt omkring mig, og det har jeg ikke med et bord der går op til en væg på modsatte side. Så det vil han lave hen af efteråret.

Indtil videre kan jeg bruge mit skærebord, som pt står i kælderen, til at quilte ved.

Og så håber jeg at finde plads til alle de her kasser, fyldt med projekter og stoffer uha uha..her ligger en del UFOer *s*

 

I skal da lige se mine engle, nu de er afsløret, i engleskabet…de kommer fra min gamle passion, hvor jeg i ret mange år samlede på engle til den helt store guldmedalje. Passionen er aftaget men interessen for engle er skam stadig intakt, dog har jeg skiftet samlingen ud med stoffer i stedet for :-))))

room4

room5

room6

room7

Ja, men så er det jo bare at kridte skoene og komme i sving. Vejret er perfekt til at arbejde indendøre i dag, og også i morgen.

og måske bemærkede nogen det lille billede der hang på væggen? Vi zoomer lige ind og lader billedet stå et øjeblk🙂

room2

Nye billeder følger, når værelserne er byttet om🙂

Knus og god lørdag fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til flyttedag

  1. Lone Jakobsen siger:

    Heiiii Helle dusse da!!!! Har du mødt ABBA ? :o))) WOW
    det må ha været fedt, hvor var det henne ?
    Jeg synes deter godt du flytter værelse og får mere plads ;o)
    Og alle dine engle er jo smukke – Dem har jeg faktisk også et par stykker af, arvet fra min Mor – Hun var helt tosset med dem. de står rundt omkring hos mig.
    Men jeg har en passion mere… ;o) små mocca kopper. Tar lige nogle billedr af dem senere idag.
    Har lige rengøringsvanvid idag, ….. Det trænger

  2. Det ser ud til at blive et dejligt syværelse

Skriv et svar

