Øvelse i at frihåndsquilte

Jeg har har fundet dette smadder gode link til en blog hvor man kan se hvordan der frihåndsquiltes. Jeg har længe gerne ville øve mig på det, så jeg kan blive skrap til det. Så tag et kig her: http://www.freemotionquilting.blogspot.com/

Og så får I lige et billede af min kære dejlige mand, som har gjort en kæmpe indsats med mit syværelse. Det er  ikke helt færdigt endnu, så I får kun dette billede at se:

IMG_0206

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Øvelse i at frihåndsquilte

  1. Lone Jakobsen siger:

    Hvor ser det godt ud, men skal du ikke ha noget mere lys op over bordene ?…. ;o)

  2. Helle siger:

    tak skal du have *s’ Jo, skal have en masse lys installeret – det skal være dagslyspærer for det lys er bare så godt at arbejde i og så slipper jeg for at blive vinterdeprimeret *g*

  3. Sikke et flot syværelse, det har jeg aldrig fået indrettet mig, så jeg “slæber” symaskinen ind i køkken/alrummet, hvor der heldigvis er god plads. Men jeg kan jo ikke bare gå til og fra, der skal ryddes op, i hvert fald lidt!

  4. Gitte A. siger:

    Men bliver jo helt misundelig på al den plads du har. Det bliver et rigtig dejligt sted, hvor du sikkert vil opholde dig i mange timer

  5. Esther siger:

    Gid det var mig, der havde sådan et stort lyst syværelse.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

