Come over to my house august blok

Så nåede jeg igen at få en blok færdig inden den næste kommer på tirsdag.

cotmh_august_ht

Jeg havde købt nyt stof med murstensmønster og skulle selvfølgelig prøve det på denne blok. Og dermed kom det til at blive et sødt lille bjerghus fra Pyrenæerne.

Mens jeg har syet, har Steen sat hylder op på værelset, så nu er det begyndt at tage form og snart kan jeg tage billeder, så I kan se mit nye dejlige syværelse.

Hav en fortsat dejlig blæsende søndag.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

Et svar til Come over to my house august blok

  1. Lone Jakobsen siger:

    Heyyy sweetie

    Det er vist blæst lidt skævt her i blæsevejret i DK…
    AIhhhhh
    Driller bare det ser spændende ud med “mursten” på stof. Man kan godt nok få mange sjove ting på tryk i disse tider.
    Knuuzer Lone

Skriv et svar

