første vejning

Havde da helt glemt at fortælle jer hvad resultatet blev ved min første vejning, 1. uge. Startvægten var 104,6 kg og nu er den nede på 103,2. altså et vægttab på 1,4 kg. Det er da meget godt gået, i betragtning af, at jeg ikke dyrker motion pga mit dumme dumme ben.

Jeg har ellers lige fået en ny kompressionsstrømpe til mit ene ben, men den sidder altså ikke som den skal, for den strammer bagved knæet og det er ubehageligt. SÅ på mandag hvor jeg skal på hospitalet og hente en Pulsarmaskine, som giver lymfepres behandling, som det jeg lige har fået i de forgående uger. Jeg må heldigvis låne sådan een med hjem, så dejligt så dejligt🙂
Og der må jeg så lige vise hende strømpen og snakke om hvad der er galt med den, siden jeg ikke kan holde ud af gå med den.

Så mon ikke jeg snart kan komme ud og gå med mine vandrestave og få brændt nogle kalorier af?

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

