Breast of friends BOM

Åhh..i går aftes så jeg på en anden blog, hvordan det færdige Mystery BOM fra Breast of friends vil komme til at se ud. Åhhh…det er altså ikke lige min stil. Det er alt for rodet for mig, som godt kan lide der er orden i opstillingen.

Breast of Firends final picure

Nu vidste jeg jo godt at blokkene havde forskellige str. og det var jeg skam også betænkelig ved. Men syntes designet er lidt for forvirrende til at min hjerne kan følge med.

Så jeg har jo været nødt til at gøre status over alle de Fat Quarters jeg har indkøbt til projektet og hvad de nu skal bruges til, eftersom jeg dropper Breast of Friends projektet.

Jeg fandt et meget flot tæppe i Homespun, de samme blade, som den omtalte BOM kommer fra – og det vil egne sig rigtig godt til de flotte ZEN stoffer.

karmaplaid

Og stadigvæk vil jeg bruge de pragtfulde mønstre fra Breast of friends – men bare til nogle andre projekter. Kunne forestille mig, at de 2 jeg allerede er ved at lave, kunne blive til henh. pude og taske. Andre kunne blive til dækkeservietter eller duge. Mulighederne er mange. For det er vidunderlige stitcheries fra Australiens bedste designere.

Ja, det var så det.

I dag skal jeg have skåret alle de røde stoffer – i går blev de vasket og strøget og gudskelov for at jeg gjorde det. Rød smitter jo helt enormt meget af og skyllevandet var rødt længe. Så man skal altså vaske sine patchworkstoffer, især hvis de indeholder stærke farver, som rød og blå og sort.

Hav en dejlig dag.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

Et svar til Breast of friends BOM

  1. Annelise siger:

    Jeg er enig i det er rodet, men kan du ikke lave et tæppe alligevel, men droppe alle de mange farvede borter udenom den enkelte blog?

    Det andet tæppe er nu heler ikke tosset😉

    Knus, Annelise

Skriv et svar

