røde stoffer og ægkants sjov

IMG_0401

Nu blev jeg færdig med at skære 64 kvadrater på 13,5 cm til Tones fødselsdagstæppe. Og de røde på 5,5 x 13,5 cm er også skåret til borten hele vejen rundt om tæppet. Nu mangler jeg blot at skære alt det røde ensfarvede som skal være basis baggrund til hele tæppet. Det vil jeg gøre i morgen. For i aften skal jeg på kursus hos KludeMarie i byttecafé og det glæder jeg mig meget til.

IMG_0400

Og så er jeg ved at lave et lille tæppe af ægkanter på opfordring fra Ellens Patchwork, der er begyndt at gemme alle sine ægkanter. Jeg laver en masse blokke på 17 x 17 cm og bruger det samme skønne blå stof med røde prikker, som også kan købes hos Ellens Patchwork.

Hygge hejsa herfra
Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

3 svar til røde stoffer og ægkants sjov

  1. Annelise siger:

    Uuuuh, det bliver flot, det røde tæppe!

    Jeg glæder mig til at se det færdigt.

    Knus, Annelise

  2. Inge siger:

    Ja det gør jeg også, skal det maskinsyes?

    Inge😉

  3. Helle siger:

    Tak skal I have🙂

    Ja, Inge – det skal maskinsyes…laver kun ganske få projekter i hånden..det tager jo så lang tid *g* men lidt skal der være til sycafeerne *s*

    Knus, Helle

Skriv et svar

