Vejedag

Tænk jer engang……kiloerne rasler af mig og i dag sagde vægten 100,9 kilo.
Wau….et vægttab på hele 1,4 kilo på blot 1 uge. Det er da ganske godt gået ikk? Og jeg får skam rigeligt at spise, bare ikke så meget fedt og sukker som jeg plejer at få. Sukkeret til mine havregryn er skiftet ud med råsukker og oliemargarinen til stegning er skiftet ud med rapsolie. Isen til at at stille en lækkersult engang imellem er skiftet ud med Fakta´s diætis på under 4% fedtindhold – og den smager faktisk rigtigt godt.
Ellers nul slik, kager og osv af usunde ting. Men masser af frugt, salat til maden og brød med masser af fibre og korn.
Jeg glæder mig så meget til at komme i alt mit gamle tøj. Tror jeg har en 6 cowboybukser liggende i en str. 42 og 44. Herligt.
Rigtig god lørdag til alle
knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til Vejedag

  1. Gitte A. siger:

    Hvor er det flot! Fortsat held og lykke på “rejsen”.

  2. Inge siger:

    FLOT Helle, bare klem på, så når du dit mål!😆

Skriv et svar

