nye grydelapper

Jeg skulle lige lave nogle grydelapper til os selv, nu den model er så let at sy. Havde noget grimt stof med kirsebær som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge det til…det var en del af en restepakke jeg havde købt hos Lapp Elisa engang.

Men så var det lige at det kunne bruges til grydelapper og fandt straks andre stoffer der passede til…til kanten måtte jeg i Panduro hvor de havde det søde kirsebærstof, der matchede perfekt. Så her er et par nostalgiske grydelapper til vores køkken.

cherrylapper_ht

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

2 svar til nye grydelapper

  1. Gitte siger:

    De er da blevet rigtig gode, dejlige farver.

  2. Sigrid siger:

    Yndige, man får forårsfornemmelser!! Flittige pige…

Skriv et svar

