Kalender BOM for 2 måneder

3 indlæg på een dag – det må jeg nok sige….jeg har da bestemt været flittig i dag :-)))) Men det har jo også været et kedeligt vejr ude i dag!

Nå, men afslutter så lørdag her med at vise de 2 færdige BOM kalendere som jeg har syet i dag og netop farvelagt. Der er både for september og så for den nye oktober. Det er søde motiver begge måneder.

calendar_sep_ht

calendar_okt_ht

Så mangler jeg blot at sy september blokken for Come over to my house inden d. 15 oktober. Men der er jo god tid til *s*

Knus og hav en herlig søndag *s*

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i BOMs. Bogmærk permalinket.

2 svar til Kalender BOM for 2 måneder

  1. Lone siger:

    Hej igen Helle
    Det er sjovt med de der halloween ting – De er rigtig ved at vinde indpas her i DK

    Har du malet med farve på stoffet eller hva?
    Det er lidt svært at se.
    eller osse er det bare mig der er ved at være helt blind… ;o)))
    Knuzzer
    Lone

    • patchworkstuen siger:

      Hejsa Lone
      Jo, den er god nok…de er malet med oliekridt og derefter fikseret…en sjov ting jeg engang så på en norsk side.
      Så du skal ikke have stærkere briller LOOOL
      Knus, Helle😉

Skriv et svar

