Julemysterium – 2. del

Img_0713

Ja, så kom vi et skridt videre og skulle finde 2 stitcheries der passer til 2 stk.  5 x 5 inch – og der fandt jeg nogle søde stitcheries fra Homeberries som er gratis og til fri privat afbenyttelse. Mine lå under freebies winter patterns. Christmas 4 square.

Så fandt jeg 2 stykker råhvid charms og bruger det i stedet for det hvide jeg viste i går. Så nu er alt klar til at blive broderet. men først skal jeg lige ud til dyrlægen med katten, der skal vaccineres.

Knus fra Helle

———————————————————————-

Så er der allerede opdatering på…de 2 charms er stitchet færdigt og her kan I se de søde julemotiver i redwork.

Img_0718

Er spændt på hvad jeg så skal gøre med 3. del i morgen🙂

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

7 svar til Julemysterium – 2. del

  1. karna siger:

    Så fine stoffer, og tusen takk for tips om stitchery motiv. Blir spennende å se hvordan det blir.

  2. Inge siger:

    Glæder mig vildt til næste afsnit.😆

  3. Gitte siger:

    Det glæder jeg mig til at se færdig.🙂

  4. Annelise siger:

    Hvor spændende! Jeg glæder mig til at se, hvad der kommer ud af det.

    Knus, Annelise

  5. Torunn siger:

    Spennende at vi velger ulike motiver. Gleder meg til å se dine ferdig.

  6. 9na siger:

    Flotte stitcherier, dette blir fint🙂 Moro med forskjellige motiver!

  7. Lavanda siger:

    Virkelig flotte julemotever – de bordoux farvede motiver kunne passe godt til slottet.

Skriv et svar

