4. del af 9na´s julemysterium

Img_0732

Så fik jeg syet de letteste flyvende gæs jeg nogensinde har syet…det var dog fantastisk. Nu planlægger jeg allerede et flyvende gæs tæppe af alle mine rester. Kunne det ikke være flot?

Nu tror jeg altså det skal være en juleløber. Tror I ikke også?

Glæder mig til sidste del i morgen..så får vi endelig svar på gåden.🙂

Ellers var jeg på vægten i dag..snøft….kun 300 gram har jeg tabt siden sidste uge, så nu er vægten på 101,3 – skal vist have lagt en ny strategi og se om jeg kan få lusket noget motion på banen, som mit højre ben kan klare.

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til 4. del af 9na´s julemysterium

  1. tubakk siger:

    Tror det blir fint uansett hva det blir. Et lite tips til trim samtidig som du får sy; jeg har symaskinen i hovedetasjen og strykejernet på loftet. Da må jeg gå opp og ned trappa hver gang jeg skal stryke ut en søm. God trim, det. Lykke til videre!

  2. karna siger:

    Så fint det blig, også så kjekt å lage å sy gjess på denne måten. Kan helt klart brukes til mye. Håper du finner noen aktivitet som beinet ditt vil være med på . Lykke til videre, jeg kommer innom deg igjen.

  3. Gitte siger:

    Det bliver mere og mere spændende og se det når det er færdig.
    Tillykke med vægten.

  4. Inge siger:

    Ja jeg venter spændt på hver oplysning du bringer.😆

  5. Eg likte godt løsningen din med den lille duken. Helsing Jofrid

Skriv et svar

