Gætte gætte gåde

Ja, nu de flyvende gæs er syet, måtte jeg lege lidt med lapperne og se hvad det kan ende med at blive i morgen.

Enten er det en løber,

IMG_0733

en lille dug

IMG_0734

eller 2 dækkeservietter

IMG_0735

Jeg holder mere på dækkeservietterne, fordi der stod man skulle bruge 2 x strimler til kanterne….

Knus, Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

9 svar til Gætte gætte gåde

  1. Lone siger:

    Hej min søde ven ,o)
    Hvor er det sjov at følge med i hvad i kan få de det mystiske ting til at være – Men det er flot det i har lavet indtil nu da.
    Jeg tror nu også mest på at det er dækkeservietter det ender med at blive.
    Jeg er osse igang med juleting – en lille julekurv vmed små røde hjerter har set dagens lys her på loftet idag.
    Knuzzer og dejlig aften til jer på Fyn

    Lone

  2. Linea siger:

    Deär fina alla tre, ska bli så spänande imorgon.
    Dina tyger o broderier är jätte fina.🙂

  3. Lene siger:

    Løber eller sækkeservietter, syntes jeg. God sy søndag.

  4. Inge siger:

    Ja det kunne det godt være, alle dine forslag, men hvor skal gæssene være??

  5. Helle siger:

    hihi ja det kan ske for alle en søndag morgen..jeg har også søvn i øjnene endnu…har du set gåden er løst? Det blev til nogle grydelapper :-))))) Jeg laver nu dækkeservietter alligevel..tror jeg *s* Har masser af det Netto stof tilbage.🙂

  6. Inge siger:

    Det ville da også blive flot.😆

  7. Esther siger:

    Det er nogen gode gæt du kommer med, men det blev bare til grydelapper, men de er nu også søde.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

