7 brune ting

Jeg har fået en opfordring fra Lone´s Univers at skulle finde 7 brune ting fra mine gemmer🙂 Det gik hurtigt at finde dem frem og mine ting ser du her:

Img_0761

Jeg har bagerst fra højre et gammelt syskrin fra min mands familie. – det bliver pt ikke brugt til andet end at opbevare knapper i.
Ovenpå står et brunt bloklys der dufter af æteriske olier.
Foran til venstre er der en flot heks og ved siden af hende en gammel kobbervase – tror det er noget min far engang slæbte med hjem fra et loppemarked.
Og så forrest til højre et højt glas med pynt og lys i – en gave fra min veninde.
Og ved siden af, mit høreapparat – det er et cochlear implant apparat. Uden det, er jeg fuldstændig døv!
Og til sidst min pung!

Jeg sender udfordringen videre til

Kludenyt
Quilter.dk
og
Gittes Patch

som skal finde 7 lilla ting.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

2 svar til 7 brune ting

  1. Inge siger:

    Hej Helle
    Tak for at du tænkte på mig, men er der noget jeg ikke har noget af, så er det lilla, så jeg takker nej denne gang, så kan du ikke finde en anden. 😆

  2. Esther siger:

    Jow, Helle jeg havde set, at du var så smart at lave dit julemysterium til er par søde dækkeservietter. Jeg havde bare ikke tid til at kommentere, på det tidspunkt.
    Jeg tænkte nok, at grydelapper ikke lige var dig, når du havde bogen med Potholders.
    Hilsen Esther

Skriv et svar

