Nye patchworkstoffer fra Netto

Efter Lone havde skrevet om Netto og Faktas tilbud fra i næste uge, skulle jeg lige forbi butikkerne i dag og ose lidt. Købte 2 pakker med stof fra Netto – een i rød og een i grøn – de er rigtig pæne og matcher fint indbyders godt sammen. Prisen er svimlende billig, 40 kr for 5 stk. stof på 50 x 50 cm.

I Fakta købte jeg kun en rullekniv – det andet var noget bras – efter min mening.

nettostoffer1

nettostoffer2

De passer jo rigtig godt sammen i farverne og hvad de skal ende med at blive, ved jeg ikke endnu. Så foreløbig ryger de op i stofsamlingen og ser smukke ud.

Hav en god lørdag.

Knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

5 svar til Nye patchworkstoffer fra Netto

  1. Esther siger:

    Nå, det kan være jeg skal omkring både Netto og Fakta på mandag, selvom jeg ikke plejer at handle nogen af stederne, fordi de er så rodede dem vi har i byen.
    Hilsen Esther

  2. Lene siger:

    Du har ret, de er ganske pæne og passer fint sammen. Og du er nok ikke den eneste der komer noget, man ikke lige ved hvad skal bruges til. Nå jo, forråd, det er jo altid godt at have.

  3. Inge siger:

    Ja de ser flotte ud, er det blødere end dem fra Fakta??

    • patchworkstuen siger:

      Ja, Inge….det er helt alm patchworkstoffer i meget bedre kvalitet end dem
      fra Fakta…undtagen hørstoffet (det ternet stof der ligger i pakken…det
      er meget stift..pga hør) Ellers tip top luksus kvalitet.

      Knus, Helle

  4. Lone Jakobsen siger:

    Hej Helle

    Jeg kan se du allerede har været sfsted – Må da vist osse hellere komme afsted. det kan vel bruges til noget man lige planlægger langt ude i fremtiden.. Knuzzer fra en træt Lone
    der først kom i seng 06.00 i morges

Skriv et svar

