Vand i kroppen og vægttab

Ja så er det den ugentlige vejedag …igen..og jeg har i denne uge prøvet at veje mig hver dag for at følge vandet i min krop – for har oplevet at den snyder mig meget – selvom jeg spiser det samme hver dag – kaloriemæssigt.
fra søndag til tirsdag dalede den til 98,5 kilo og mine fingre var så slanke, at min vielsesring var faldet af min finger i løbet af natten. Og havde slet ikke opdaget at den ikke var på fingeren før tirsdag aften, hvor jeg så gik i panik og gennemsøgte hele huset. Heldigvis fandt jeg den i sengen..pyh ha.

Onsdag til fredag røg vandet så langsom på igen til 99,9 – torsdag var den 99,2 – så der sker forholdsvis hurtig vægtøgelse af væske.
Og i dag lørdag er den heldigvis nedad igen, men gik også på toilettet 3 gange i træk da jeg skulle sove..

Nu er vægten 99,5 og egentlig kun et vægttab på 300 gram.

Men jeg ved jo den har været nede på 98,5 – så det holder mig oppe og jeg kører stadig hårdt på – fast besluttet på at passe alt mit dejlige tøj til næste sommer🙂 Men det er nu smadder irreterende at have al den væske i kroppen. Desværre nok en lidelse jeg har arvet fra min mor.Øv!
Hav en dejlig weekend
knus fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

