Får ikke lavet så meget

ja, der er ro på her hjemme for tiden – er nede pga stress, så laver ikke så meget andet end lidt hygge syning foran tv om aftenen. Det er stadig dækkeservietter til min faster som jeg arbejder på.
Ellers strikker jeg stadig på Steens patchworktrøje og er i gang med nr 2 sidestykke. Det er nu dejligt at sidde med strikketøj.

Ellers måtte jeg melde afbud til Kirstens runde taske, som jeg havde tilmeldt mig til hos KludeMarie, da jeg simpelthen ikke kan overskue at skulle starte på endnu et projekt da jeg pt har alt for meget i gang som jeg har mistet overblikket over.
Her følger en liste over min projekter som lige nu er UFOer:

– Byttetæppet
– det røde tæppe – alt er klippet/skåret
– min fætters blågrønne tæppe
– 2 dækkerservietter i lyseblå/rosa(2 er færdige)
– 2 dækkeservietter i brun/turkis (2 er færdige)
– 6 dækkerservietter i grøn/brun(1 er næsten færdig)
– sengetæppe til gæsteseng – al stof er skåret klar til syning
– ditzy donut tæppe til min kusines datter
– puttetæppe med spækhuggere (julemærkehjemstæppe)

Og så har jeg jo mine 3 BOM, som jeg syr hver måned – de skal alle 3 monteres fra januar næste år og i hvertfald come over to my house – skal være færdig inden træffet i Skærbæk sidst i august – da det skal med på udstilling, sammen med andre fra Quilte Forum, der også har syet samme BOM.

Så nu har jeg måttet meddele min familie og venner, at jeg ikke tager mod bestillinger til patchwork før efter september 2010.
Lyder som en god idé ikk´?

Nu prøver jeg så at stabilisere min stress, så jeg atter kan trække vejret normalt og uden at være så grådlabil og deprimeret. Og at det er November og vejret er dødsygt udenfor, gør det jo ikke bedre.

Men, nu ved I hvorfor jeg ikke er så aktiv på bloggen, som jeg plejer.

Vi snakkes ved og hav det nu godt alle mine gode venner på nettet *s*

Mange kram fra Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Mellem himmel og jord. Bogmærk permalinket.

5 svar til Får ikke lavet så meget

  1. Inge siger:

    Hej Helle
    Det var da trist at høre, ja det er noget underligt noget, sådan en gang stress, så jeg håber du snart er ovebpå igen, husk at få godt med lys.
    Mange knus fra mig.
    Inge

  2. Gitte A. siger:

    Hej Helle

    Sikke noget møg. Husk at gøre mindst en ting hver dag der er godt for Helle. Når man har det som du har det nu må man sætte sig selv i centrum. Jeg håber du snart kommer ovenpå igen,

    Knus
    Gitte

  3. Esther siger:

    God bedring til dig Helle. Håber du snart er på toppen igen.
    Hilsen Esther

  4. Træls, men tag et skridt ad gangen, så kommer du også frem.
    Og her er lidt at grine af :
    Vores mus blev så træt af alt vores rumsteren at den er flyttet med hele forrådet. 5 skuffer ned og to til venstre er den nye rede. Så i morgen kommer der en klapfælde i skuffen …

    • patchworkstuen siger:

      Tusind tak skal I have for jeres omsorg🙂
      Det har hjulpet meget at erkende at jeg havde for mange bolde i luften og dermed givet mig selv lov til at slappe af. Får syet på dækkeservietter over pap og så strikker jeg på min mands farvesweater.
      Jeg skal nok komme på ret køl igen *ss*

Skriv et svar

