Færdige London katte til min faster

Omsider blev de 6 dækkeservietter færdige og kan nu trække vejret lettet over at hun kan få dem, når hun sammen med min far besøger os på næste fredag. Skønt. De er nu smadder søde og vil glæde mig til selv engang at få 4 til os selv i noget andet sødt stof.

Nu kan jeg så arbejde videre med vores juledækkeservietter, som skal pryde vores bord juleaften. Modellen er igen fra KludeMarie, hvor jeg dog har ændret lidt på designet, sådan at den gik fra en stjernegrydelap til en 6 kantet dækkeserviet. Jeg skal sy 4 og den første er allerede færdig som ses her.

Knus til jer derude fra

Helle

Om patchworkstuen

A happy quilter
Dette indlæg blev udgivet i Patchwork. Bogmærk permalinket.

4 svar til Færdige London katte til min faster

  1. Sigrid siger:

    Meget sødt. Du er en dygtig pige. Tak for i går, det vat smadder-hygligt.

  2. Esther siger:

    Skønne dækkeservietter til din faster. Rart at se, at du har mod på syningen igen.
    Hilsen Esther

  3. Gitte siger:

    Jeg blev helt bange – jeg har ikke lige haft tid til at se til dig, men du har fået en flot side siden sidst jeg var her. Jeg troede jeg var gået forkert.
    Nogle flotte dækkeservietter du har fået lavet.

  4. Lone siger:

    Hej Søde Helle
    Du fået da noget fra hånden må jeg sige, og sikke et nyt “FLOT” look du har givet bloggen.
    Som sagt ved du jeg laver hemmeligheder til dig, derfor sker der ikke så meget lige for tiden på min blog, fordi jeg er dybt optaget af noget helt andet arbejde…. Jo!!! ;o)))))

    Ha det godt og HUSK at slappe af imellem alt syarbejdet

    Knuzzer Lone

Skriv et svar

